زهراامیدی

zahraomidi.blogsky.com

زهراامیدی

zahraomidi.blogsky.com

ترانه های زهراامیدی





برای دانلود موزیک های زهراامیدی از سایت ساندکلود کلیک کنید


...



دست به دعاشو


غرورتو نگه دار با این که کوه دردی 

نذارکسی ببینه دوباره گریه کردی 

واسه کسی مهم نیست کجای قصه باشی 

یااین که گوشه ای سخت درگیر غصه باشی 

وقتی لبات بخنده دنیا باهات رفیقه

صرف اگه داشته باشی اونم یه چند دقیقه 

...

دست به دعا شو وقتی دلت گرفته از غم 

نگو که تقدیرمون شده نوشته از دم 

دست به دعاشو باعشق خداهمیشه باماست 

شاید نوشته باشه هرچی خودش دلش خواست

...

غرورتو نگه دار دنیا پراز فریبه 

ناخونده وارد نشو به قلب هرغریبه 

واسه کسی مهم نیست که لاعلاج دردی 

راهی آسمونی یااین که برمیگردی 

...

زخماتو قلب خسته م بدون هیچ بهونه

خودش میذاره مرحم بی منت زمونه 

تنهاییاتو قلبم بذار بغل بگیره 

اون که نمیگه خسته ست اون که نمیگه دیره 

...

دست به دعا شو وقتی دلت گرفته از غم 

نگو که تقدیرمون شده نوشته از دم 

دست به دعاشو باعشق خداهمیشه باماست 

شاید نوشته باشه هرچی خودش دلش خواست


ترانه سرا:زهراامیدی


دانلود موزیک

...


از چشمم افتادی


تومثل شمع خاموشی

من اما باتو دلگرمم

به امید یه کم سوختن 

همش دور تو می گردم 

تموم باورم اینه

که باید رد شد وبخشید 

که باید نیمه ی پررو

از اون لیوان خالی دید

...

نمیشم تاابدخسته

ازین احساس دلتنگی

دلم میخواد بیای با من 

بگی که خوب و یکرنگی 

نمیشم تاابد خسته 

ازین خونه که زندونه 

دلم می خواد که عطر تو 

بپیچه توی این خونه 

...

نبینم روزیو عشقم

که سردشه بی تو احساسم 

بیای ونقطه چین باشه 

حضورت توی هر سازم 

بگم یادت میاد رفتی؟

یه عمراشکو به من دادی 

به همراه همون اشکا

یه روز از چشمم افتادی 


ترانه سرا:زهراامیدی 


دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

...


سپیده ی من


چی شد؟ چه جوری شد؟ نمی دونم

من راهمو سمت تو گم کردم

توعاشقم بودی ولی حالا

می گی که از این رابطه سردم

با بی تفاورت بودنت،از من

داری یه کوه غصه می سازی

این زندگی بی تو خودِ مرگه

با مرگ من می شی اگه راضی

...

چیزی اگه مونده از احساست

دستی بکش رو قلب داغونم

سپیده ی من باش و بارفتن

روبه سیاهی برنگردونم

برگرد و بامن مثل سابق باش

حیفه هوای عشقمون مِه شه

برگرد به احساسی که حقش نیست

زیر غرور ما دوتا لِه شه

...

دنیای ما اندازه ی هم بود

چی شد؟چرا؟ دستامو ول کردی

من عشقو با تو زندگی کردم

باید به این دیوونه برگردی

با مهربونیات یه کارى کن 

این التماس آخرم باشه

تو لحظه هاى خسته از تردید

عشقت تموم باورم باشه

...

چیزی اگه مونده از احساست

دستی بکش رو قلب داغونم

سپیده ی من باش و بارفتن

روبه سیاهی برنگردونم

برگرد و بامن مثل سابق باش

حیفه هوای عشقمون مِه شه

برگرد به احساسی که حقش نیست

زیر غرور ما دوتا لِه شه


ترانه سرا:زهراامیدی


دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ



ازت دلخورم


منو باتنفر نگاهم نکن 

به جون تو من خسته از خواهشم

درست وقتی از حادثه رد شدم

گرفتی همه خواب و آرامشم

منو باتنفر نگاهم نکن

یه عالم یه دنیاازت دلخورم

چی کار کردی با عشق و احساس من

که راحت به جونت قسم می خورم

...

دلت وقتی گیر و گرفتاااار شه

زبان ساده می تونه خامت کنه

وفاداری آدما رو فقط

زمانه که می تونه ثابت کنه

میون من و تو یه قرن فاصله ست

کنارتو بودن تَوَهُم شده

به قدری که احساس قلبیم به تو

یه حسی شبیه ترحم شده

...

نفهمیدی اوج نیاز منو

شکستی نُت شاد ساز منو

من انقدر خراب نبودت شدم

که هیچ کی نمیشه بسازه منو

به مهمون قلبم حسادت نکن

هنوز بار تنهایی رو دوشمه

یه زانوی غم بایه مشت خاطره

تو روزای بی تو هم آغوشمه


ترانه سرا:زهراامیدی


دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

...


کفشای بندی


یک ادعای ساده بود حرفات 

وقتی که می گفتی دوسِت دارم 

داری میری بااین که میدونی

از لحظه های بی تو بیزارم

مثل نمک بودی برام وقتی 

زخمی شد از عشقت تن خسته م

پیچیدم از درد به خودم اما 

دیدی خیال کردی که می رقصم

...

کفشای بندی تو بپوش گلم

حالا که قطعا فکررفتنی

چند لحظه تاخیرم غنیمته

از لحظه هایی که تو بامنی

من التماست میکنم اما 

تو تو دلت شادی و می خندی

شاید عوض شه راه و تصمیمت

بنداشو تا آهسته می بندی

...

دردامو رو کاغذ نوشتم تو

خوندی و گفتی عالیه زیباست

معلومه که جسمت کنار من

فکرت ولی هرجا به جز اینجاست

درکش برام سخته نمی فهمم

دردم مگه میشه قشنگ باشه؟

فکرش رو هم حتی نمی کردم

احساس تو از جنس سنگ باشه


ترانه سرا:زهراامیدی



دانلود موزیک

دانلود موزیک


...


یکی بود


یکی بود...که قلبش...پراز عشق بود و خنده هاش مرهم دردامون

دیگه نیست...ولی هست...یاد و خاطره شتا همیشه توی قلبامون

باورم...نمی شه...ازش مونده فقط همین عکسای رو دیوار

به جنون...کشیده...دل دنیا رو خون کرده با صداش انگار

...

دلگیره جمعه

همین جوریشم

رفتی بی تو دلگیر تر شد

نشد بمونی

بازم بخونی

رفتی هوا غمگین تر شد

رفتی و بستی 

بارتو بایه

دل دیوونه ی بی تاب

ترانه هاتو

واست می خونیم

نازنینم آروم بخواب

...

شکسته...زمونه...دلی رو که می کفت همیشه روی تکراره

بااین که...می دونست...دیگه لحظه ی آخر و آخرین دیداره

نمی خواست...ببینه...بعد رفتنش اشکی و حسرتی و آهی

خدایا...بیامرز..اونی که نداره به جز دست تو همراهی


ترانه سرا:زهراامیدی

برااساس ملودی هدیه به روح پاک مرتضی پاشایی


دانلود موزیک

دانلود موزیک


...


بساطش جوره


میگن: از غصه چرا می خونی

ارزشی نداره این ویروونه

بی خیال زندگی وغصه هاش

می گذره خوب وبدش مهمونه


می گذره خدا راشکر حرفی نیست

ولی از کجاش بگم؟ داغونم

از سرشوق به خدانیست اگه

می نوازم شعرغم می خونم


گیرمو درگیره دنیام باهنر

اوج گرفتن همه ی رویامه

پول اگه چرک کف دسته هنوز

غم من تمیزی دستامه 


گوشه گوشه های این شهر غریب

پره از آواره های بی نشون

می سوزونه همه دنیا رواگه

بشکنه بغض دلای نیمه جون


از غم وغصه اگه می خونیم

واسه اینه که بساطش جوره>>

شب وتنهایی وبغض وخاطره

چی بگم درد دلامون زوره


دل تنهای خیابونای شهر

از عبورخسته ی من خونه

همه حرفی رانمی شه ساده گفت

بی خیالی گفتنش آسونه


اگه نیست ساز دلم کوک ببخش

زمونه، می شه یه روز می دونم

نمی دم به دنیا این استیجو

آخه من یه عمره که بی خونه م


ترانه سرا:زهراامیدی

...




نقش بازی کن


بازم برام نقش بازی کن

مونده هنوز به آخرم

هواییم هوای تو

نذار بیفته ازسرم

چقدر قشنگه خنده هات 

وقتی دروغی دلخوشیم

دیالوگاتو دوست دارم

وقتی تو غصه می کُشیم

....

جونمو ازم بگیر

هرچی دارم مال تو

نذاااااار بشکنه این شکسته بال تو

جونمو ازم بگیر

 هرچی دارم مال تو

نذاااااار بشکنه این شکسته بال تو

....

نمیدونم بهشت من

کجای این جهنمه

بازی رو باتودوست دارم

بااین که نقش من کمه

تو خوبی و گناهتو 

خودم به گردن می گیرم

آدم بده قصه منم

بذار تو دستات بمیرم


ترانه سرا:زهراامیدی



...


چشم به راهان

توی این غروب دلگیر چشم به راه تو نشستم

به خدا روزی هزاربار از فراق تو شکستم

جمعه و شنبه نداره واسه من چشم انتظاری

عادتم نمیشه اصلا لحظه های بی قراری 

عاشقم دست خودم نیست عاشق عشقی خدایی

میدونم هستی ولی باز واسه من سخته جدایی

درد من درد تموم آدمای رو زمینه

حتی اونا که دلاشون همه میگن آهنینه

تو کهراه آسمونو تا خود خدا میدونی

بستی پیمان عدالت پای عهدتم می مونی

ولی ترس من از اینه که بیای و من نباشم

من که تنها آرزومه تا به اون روز زنده باشم

...

روزی که تموم دنیا میشه لبریز هیاهو

قسمت میدم به مولا تو رو به ضامن آهو

تو رو جون لاله های پرپر توسینه ی خاک

چشم خیس مادرایی که هنوز می سوزه بی خواب

تو رو جون بچه های باشرافت فقیری

که یه لقمه نون ندارند سرکنند شبی به سیری

بیا که در انتظارت چشم آسمون شده کور

ماه توی آسمونم گوشه ای نشسته بی نور

بیا که پیرو جوون و مرد و زن در انتظارند

جز دعای فرج تو راه دیگه ای ندارند


ترانه سرا:زهراامیدی


برای بازدید از آپارات زهراامیدی کلیک کنید